Δευτέρα 1 Ιουνίου 2026

Card postal of "Evrytana tracker (ΙΙ)



 









With the photografic lens of...


16 σχόλια:

ΑΓΡΑΦΙΩΤΗΣ είπε...

Καλό μήνα Ευρυτάνα ιχνηλάτη

Καλλέργης είπε...

Ωραιότατες φωτογραφίες!!!

Φυσιολάτρης! είπε...

Πολύ ωραίες εικόνες.......καλό καλοκαίρι!!!!!!

Spmak είπε...

Καλλιτεχνικό "κεντράρισμα" των φωτογραφικών θεμάτων.

Κατερίνα Τοράκη είπε...

Όμορφος τόπος!

Ανώνυμος είπε...

Καλό μήνα!

Δόλοπας είπε...

Η Ευρυτανία έχει άπειρες ομορφιές.

Θόδωρος Μαργαρίτης είπε...

Όταν η φύση δημιουργεί , ο άνθρωπος δεν καταστρέφει και ο παρατηρητής έχει ευαισθησία, τότε έχουμε αυτό το θαυμάσιο αποτέλεσμα.

Καρπενησιώτης είπε...

Επιτυχημένες οι καρτ-ποστάλ σου ιχνηλάτη.
Καλό καλοκαίρι.

Α.Κ. είπε...

Απέναντι στο γκρίζο της αστικής καθημερινότητας αντιπαρατίθεται το αισιόδοξο χρώμα της φύσης. Δεν ξέρω αν το σκέφτηκες έτσι, αλλά εγώ με αυτή την οπτική "εισπράττω" τη φωτογραφική ανάρτηση. Καλή συνέχεια.

Scorpion49 είπε...

Καλό μήνα καλλιτέχνη Ευρυτάνα, πολύ όμορφο το ευρυτάνικο album, πάμε για καλοκαιράκι. Να είστε όλοι καλά!!

Μαρία Γ. είπε...

Με τις πανέμορφες φωτογραφίες σου ο μήνας ξεκινάει πολλά υποσχόμενος.
Σ' ευχαριστούμε για την ομορφιά Ευρυτάνα!

Αστοριανή είπε...

Υπέροχα! Μαζί σας για ώρες, πολύτιμες! Από το μαγικό χέρι του ΙΧΝΗΛΑΤΗ μας, μέχρι την Κελευσώ, και όλους σας! Καλό Ιούνη, με Υγεία! Σας χαιρετώ, με νοσταλγία, Πατριώτες μου, Υιώτα

Chris' είπε...

Χάρμα οφθαλμών οι φωτογραφίες σου ευρυτάνα ιχνηλάτη.

Rock72 είπε...

Ο άνθρωπος ... κατάφερε να αποσυνδεθεί από τη φύση και να απολέσει τέτοιες υπέροχες εικόνες από τα μάτια του και από την ψυχή του. Που καταντήσαμε μωρέ ,άξιοι της μοίρας μας ...

ΕΥΡΥΤΑΝΑΣ ΙΧΝΗΛΑΤΗΣ είπε...


Σας ευχαριστούμε για τις επισκέψεις και τα σχόλιά σας.