Απέναντι στο γκρίζο της αστικής καθημερινότητας αντιπαρατίθεται το αισιόδοξο χρώμα της φύσης. Δεν ξέρω αν το σκέφτηκες έτσι, αλλά εγώ με αυτή την οπτική "εισπράττω" τη φωτογραφική ανάρτηση. Καλή συνέχεια.
Υπέροχα! Μαζί σας για ώρες, πολύτιμες! Από το μαγικό χέρι του ΙΧΝΗΛΑΤΗ μας, μέχρι την Κελευσώ, και όλους σας! Καλό Ιούνη, με Υγεία! Σας χαιρετώ, με νοσταλγία, Πατριώτες μου, Υιώτα
Ο άνθρωπος ... κατάφερε να αποσυνδεθεί από τη φύση και να απολέσει τέτοιες υπέροχες εικόνες από τα μάτια του και από την ψυχή του. Που καταντήσαμε μωρέ ,άξιοι της μοίρας μας ...
16 σχόλια:
Καλό μήνα Ευρυτάνα ιχνηλάτη
Ωραιότατες φωτογραφίες!!!
Πολύ ωραίες εικόνες.......καλό καλοκαίρι!!!!!!
Καλλιτεχνικό "κεντράρισμα" των φωτογραφικών θεμάτων.
Όμορφος τόπος!
Καλό μήνα!
Η Ευρυτανία έχει άπειρες ομορφιές.
Όταν η φύση δημιουργεί , ο άνθρωπος δεν καταστρέφει και ο παρατηρητής έχει ευαισθησία, τότε έχουμε αυτό το θαυμάσιο αποτέλεσμα.
Επιτυχημένες οι καρτ-ποστάλ σου ιχνηλάτη.
Καλό καλοκαίρι.
Απέναντι στο γκρίζο της αστικής καθημερινότητας αντιπαρατίθεται το αισιόδοξο χρώμα της φύσης. Δεν ξέρω αν το σκέφτηκες έτσι, αλλά εγώ με αυτή την οπτική "εισπράττω" τη φωτογραφική ανάρτηση. Καλή συνέχεια.
Καλό μήνα καλλιτέχνη Ευρυτάνα, πολύ όμορφο το ευρυτάνικο album, πάμε για καλοκαιράκι. Να είστε όλοι καλά!!
Με τις πανέμορφες φωτογραφίες σου ο μήνας ξεκινάει πολλά υποσχόμενος.
Σ' ευχαριστούμε για την ομορφιά Ευρυτάνα!
Υπέροχα! Μαζί σας για ώρες, πολύτιμες! Από το μαγικό χέρι του ΙΧΝΗΛΑΤΗ μας, μέχρι την Κελευσώ, και όλους σας! Καλό Ιούνη, με Υγεία! Σας χαιρετώ, με νοσταλγία, Πατριώτες μου, Υιώτα
Χάρμα οφθαλμών οι φωτογραφίες σου ευρυτάνα ιχνηλάτη.
Ο άνθρωπος ... κατάφερε να αποσυνδεθεί από τη φύση και να απολέσει τέτοιες υπέροχες εικόνες από τα μάτια του και από την ψυχή του. Που καταντήσαμε μωρέ ,άξιοι της μοίρας μας ...
Σας ευχαριστούμε για τις επισκέψεις και τα σχόλιά σας.
Δημοσίευση σχολίου